Faceți căutări pe acest blog

luni, 10 ianuarie 2011

Salata de icre de crap

Dupa multa vreme in care nu am mai gasit prin supermarketuri icre nepreparate, am fost uimita sa gasesc din nou la Metro o cutiuta de icre de crap nepreparate! Rapid am ascuns-o in cos si m-am apucat de treaba! Nu stiu alta reteta de salata de icre, insa stiu ca asta e cea mai buna pe care am mancat-o vreodata.
Avem nevoie de:
- 25 g icre nepreparate de crap
- 100 g gris
- 200 ml lapte
- sare
- apa minerala
- ulei
- sucul de la o jumatate de lamaie
- ceapa



















Pentru inceput, fierbem grisul cu lapte. Da, se face un gris cu lapte obisnuit, diferenta este doar ca nu adaugam zahar.
Se lasa grisul cu lapte la rece si cand acesta este racit complet, se adauga icrele.



















Amestecam bine si incepem sa adaugam alternativ uleiul, apa minerala si sucul de lamaie, amestecand incontinuu ca la o maioneza.



















Cand obtinem o pasta mai consistenta decat maioneza, dar foarte fina si pufoasa, taiem o jumatate de ceapa rosie marunt.



















Adaugam ceapa rosie tocata peste salata de icre si cam asta e!



















Se serveste cu paine prajita! De asemenea salata este delicioasa cu paine moale.



















Pofta buna!

Un comentariu: