Faceți căutări pe acest blog

vineri, 21 ianuarie 2011

Conopida gratinata a la Jamie Oliver

Am aruncat o privire peste pagina web a lui Jamie Oliver si am privit luuuuuuung la conopida lui gratinata, cauliflower cheese! Noroc ca aveam o conopida in frigider si m-am apucat de gatit! Pentru o tava de conopida gratinata avem nevoie de:
- o conopida medie ca si dimensiune
- 2 oua
- 100 ml smantana
- pesmet
- o lingura de unt
- 150 g cascaval
- 50 g parmezan razuit
- sare, piper
- o lingurita de praf de usturoi



















Desfacem conopida buchetele si o punem la fiert in apa cu putina sare pentru 10 minute! Dupa cele 10 minute strecuram conopida, o punem sub un jet de apa rece, o lasam sa se scurga si o asezam in tava tapetata in prealabil cu unt si pesmet!



















Batem ouale, adaugam smantana si adaugam condimentele dupa gust! Turnam amestecul astfel obtinut in tava, peste conopida! Presaram cascavalul si parmezanul razuit peste conopida si dam tava la cuptor pentru aproximativ 30 minute la 180*C!
Conopida gata scoasa din cuptor:



















Este foarte gustoasa calda, insa si rece este delicioasa! Merita incercata!

8 comentarii:

  1. Article writing is also a excitement, if you be familiar with afterward you can
    write otherwise it is complicated to write.

    Feel free to surf to my blog; dieta daneza originala

    RăspundețiȘtergere
  2. After looking at a handful of the articles on your blog, I really appreciate your way of writing a blog.
    I added it to my bookmark site list and will be checking back in the near future.

    Please visit my web site as well and let me know what you think.


    My homepage dieta daneza originala

    RăspundețiȘtergere
  3. I visited various web pages except the audio quality for audio
    songs current at this site is in fact superb.


    My weblog dieta daneza **

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi, its nice paragraph concerning media print, we all be familiar with media is a wonderful source of facts.


    my weblog ... dieta daneza originala

    RăspundețiȘtergere
  5. I every time used to study article in news papers but
    now as I am a user of web so from now I am using
    net for articles, thanks to web.

    Here is my web blog: dieta daneza originala

    RăspundețiȘtergere
  6. Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I am waiting for your further post
    thanks once again.

    My site ... dieta daneza pareri

    RăspundețiȘtergere
  7. I have read a few just right stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting.
    I wonder how so much attempt you place to make this kind of wonderful informative site.


    Feel free to surf to my blog; rochii de seara

    RăspundețiȘtergere