Faceți căutări pe acest blog

luni, 10 ianuarie 2011

Chicken Fajitas

Chicken fajitas este o mancare cu specific mexican, de obicei consumata cu sos Salsa, care urmeaza a fi postat pe blog intr-un viitor apropiat!
Chicken fajitas se prepara foarte rapid, cu atat mai mult cu cat nu am gatit foile pentru fajitas, ci le-am cumparat! Insa, promit ca data viitoare le voi face eu, pentru ca se fac foarte simplu.
Asadar, pentru 4 portii avem nevoie de:
500 g pui (eu am folosit puiul ramas de la puiul pe sticla gatit ieri - Mr. Chicken)
un ardei rosu
un ardei verde
o ceapa mica
4 foi pentru fajitas
sos Salsa (aproximativ 100 grame)


Taiem ceapa si ardeiul fasii si le punem la calit intr-o tigaie cu putin ulei de masline. Intai punem ceapa si o lasam sa se rumeneasca putin, apoi adaugam ardeiul.


Dupa 3 minute adaugam si puiul taiat fasii, amestecand ca sa nu se arda! Condimentam cu sare, piper, boia, chilli, seminte de chimen, sau cu ce doriti. Eu am adaugat doar piper cayenne si sare! Mai lasam totul la foc mediu inca 5-7 minute!


Incalzim foile pentru fajitas un minut la cuptorul cu microunde, le ungem cu putin sos Salsa si apoi adaugam din amestecul de pui, ardei si ceapa, gata calite. Rulam foaia pentru fajitas si servim!


Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Maine fac pentru a doua oara reteta aceasta si e super! Vreau sa-ti spun ca am amanat pentru moment cannelloni, dar revin cu impresii! Multumim de retete!:)

    RăspundețiȘtergere