Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 5 ianuarie 2011

Biscuiti (cookie press)

Dupa peripetii peste peripetii, in sfarsit am intrat si eu in posesia presei mele pentru biscuiti! Pe cat de dorita a fost, pe atat de asteptata s-a lasat! In fine...desi nu am avut-o de Craciun, cand mi-as fi dorit, pana la urma tot in bucataria mea a ajuns, nu m-am lasat eu asa usor! Si biscuitii au iesit extraordinar de buni.
Pentru aproxmativ 70 de biscuiti avem nevoie de:
- 200 g unt
- 200 g zahar
- 1 ou
- esenta de vanilie
- o lingurita de scortisoara (sau dupa gust)
- o jumatate de lingurita de sare
- aproximativ 300 g faina
- o jumatate de lingurita de praf de copt



















La temperatura camerei, untul se freaca bine pana cand devine spumos. Apoi se adauga oul, esenta de vanilie, scortisoara, sarea si zaharul si se amesteca bine!



















In final adaugam faina si praful de copt, si framantam un aluat destul de moale, usor de modelat.



































Trecem mai departe, dar intai va arat presa de biscuiti (poza e putin stearsa ca imaginea e furata de pe Google, asa vedeti ce forme de biscuiti e in stare sa faca)!
























Luam o parte din aluat, formam un sul si il punem in presa pentru biscuiti.



















Alegem una dintre forme si o fixam bine in capatul presei.



















Fixam presa pe o tava (pe care este foarte IMPORTANT sa nu o ungem cu nimic si nici sa o tapetam cu hartie de copt) si apasam "tragaciul" :))!




















Dam biscuiti la cuptorul incins la 200*C pentru 10 minute sau pana se rumenesc pe margini. Imediat ce i-am scos de la cuptor, ii dezlipim cu mare grija cu lama unui cutit. Chiar daca sunt inca moi si se rup usor, dupa racire se vor intari si vor fi excelenti.



















Putem sa presaram zahar pudra deasupra biscuitilor sau putem sa ii imbracam in ciocolata topita la bain-mairie. Sau... putem sa ii consumam ca atare :P



















Biscuitii imbracati in ciocolata ii punem pe o planseta imbracata in folie de aluminiu si ii lasam sa se raceasca complet.



















Dupa racire, ii servim cu un pahar cu lapte... nici ca poate fi ceva mai delicios!
***Pentru cei care doresc sa achizitioneze o astfel de presa/sprit pentru biscuiti (cookie press), echipa pentrucopt.ro v-o pune la dispozitie la un pret foarte bun, pe langa alte produse speciale pentru bucatarit! Presa o gasiti aici!

2 comentarii:

  1. Servus Diana draga si La Multi Ani!!! Sa ai (aveti) un an 2011 cat mai bun si plin de impliniri pe toate planurile! Am intrat si eu sa vad ce ai mai postat si mi-a placut grozav de mult cum arata bicuitii, abia astept sa incerc si eu sa fac, insa prima data trebuie sa imi procur o presa. Spor la treaba in continuare.........

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc la fel, Adriana! Daca te intereseaza sa iti procuri o presa pentru biscuiti, o gasesti aici: http://www.pentrucopt.ro/accesorii/1118-pistol-pentru-biscuiti-si-ornare.html
    Este foarte practica sa stii si v-o recomand cu drag!
    Te pup, te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere