Faceți căutări pe acest blog

vineri, 21 ianuarie 2011

Biscuiti cu fulgi de ciocolata

Astazi, la cerere, am facut o portie buuuna de biscuiti sau cookies, cum vreti sa ii numiti! Biscuitii astia sunt buni oricand, la micul dejun langa cafea, ca si gustare, la cina cu un pahar de lapte cald, oricand fura un zambet de multumire si fericire de pe chipurile oricui, atat ale copiilor cat si ale noastre, ale celor mari :)!
Sa va scriu si reteta laudatilor biscuiti:
- 250 g faina
- sase linguri de unt
- 100 g zahar brun
- 100 g zahar alb
- un ou
- esenta de vanilie
- o lingura de cacao
- o lingurita de praf de copt
- alte arome (ghimbir, scortisoara, cuisoare, etc)
- fulgi de ciocolata



















Frecam untul cu zaharul, adaugam oul, esentele (am mai adaugat 1/2 lingurita de ghimbir si 1/4 lingurita de scortisoara) si apoi faina cu praful de copt! Eu am impartit aluatul obtinut in doua!
In prima parte am adaugat o lingura de cacao si fulgi de ciocolata alba!



















In a doua parte am mai adaugam o lingura rasa de faina si fulgi de ciocolata cu lapte!



















Cu mainile infainate formam bilute cat o nuca din aluat. Asezam bilutele in tava tapetata cu hartie de copt la distanta una de cealalta, biscuitii cresc destul de mult in timpul coacerii!




















Dam tavile la cuptorul incins la 200*C pentru 8-10 minute sau pana cand devin aurii pe magini. Se lasa sa se raceasca in tava, dupa care se scot si se aseaza in borcan sau cutie inchise ermetic! Sunt deliciosi!

2 comentarii:

  1. Buna , as vrea sa te intreb de unde cumperi fulgii de ciocolata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit bobite de ciocolata la Carrefour sau Real, la raionul de produse pentru patiserie (~10 lei/350g - marca Festina!
      Pupici cu spor la prajiturit!

      Ștergere