Faceți căutări pe acest blog

marți, 18 ianuarie 2011

Andreea Bogdan sustine Can't boil an egg


Cine este Andreea Bogdan?
     Andreea este frumoasa sibianca, in varsta de 23 ani, care s-a facut cunoscuta atat pe plan local, cat si national prin binecunoscuta ei colaborare cu Radio Tv Sibiu! A prezentat emisiuni de lifestyle, beauty, fashion, fiind o prezenta foarte placuta pe micile ecrane ale sibienilor, in special. Din toamna acestui an, Andreea este imaginea celui mai complex magazin online din tara, www.tarafashion.ro si PR Manager la agentia de modele si impresariat Belle Michelle Agency. Si, in premiera, Andreea ne-a soptit ca din februarie revine pe micile ecrane cu o surpriza placuta!
     Am avut norocul sa o cunosc pe Andreea dincolo de micile ecrane! Este un om cu simtul raspunderii, cult, integru, care si-a pastrat aceste calitati chiar si facand parte din mass-media romaneasca!
     Nu pot decat sa ii multumesc pentru sprijinul acordat blogului “Can’t boil an egg”!




Mesajul Andreei pentru cititorii blogului
     "Este adevarat ca sunt o norocoasa,am primit o educatie frumoasa, am stat in jurul mamei cand eram mica, si astfel ma descurc in bucatarie. Pe langa asta, imi si place sa gatesc! Dar viteza cu care se intampla lucrurile in viata mea si rapiditatea cu care se scurge timpul, ma fac sa ajung destul de rar in acest coltisor al casei, numit bucatarie. Insa, atunci cand ma hotarasc sa gatesc ceva,fie pentru mine, fie pentru cei dragi mie, trebuie ca rezultatul sa fie perfect! De obicei, in trecut,daca vroiam sa prepar ceva ce nu am mai experimentat, o sunam pe mama sa ma sfatuiasca, apoi am inceput sa ma inspir din cartile de bucate, sau sa rasfoiesc pagini intregi pe internet. De cateva luni insa am descoperit o pagina tare gustoasa. Asa imi place sa ii spun acestui blog. Este locul in care, pe langa faptul ca gasesc mereu idei noi, am aici si toate indicatiile necesare, expuse in cel mai prietenos mod posibil, pentru ca opera de arta din bucatarie sa iasa exact cum mi-am dorit! Nu mai aveti nevoie nici de talent la gatit, nici de experienta, nici de carti de bucate, de nimic. O scurta privire aruncata pe acest blog si cuceresti bucataria! Daca mie mi-a reusit , cu siguranta la tine va fi la superlativ! Vi-l recomand cu drag, din suflet! Si asta pentru ca e scris din pasiune, de un om pe care il respect foarte mult si care ma uimeste mereu prin lucrurile frumoase pe care le creeaza in jur. Felicitari, Diana!
     Gatiti, iubiti sa gatiti, surpindeti-va persoanele dragi din viata in fiecare zi cu ceva dulce (de pe blog). Si ca sa va mai spun un secret...acum ii vand eu ponturi mamei mele. Tot de pe acest blog, fireste.
     I can't boil an egg, but at least I try  to :)!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu