Faceți căutări pe acest blog

marți, 14 decembrie 2010

Pizza (Hut style)

De cand am vazut si am gustat prima data pizza Hut cu margini crocante cu branza mi-am propus sa incerc sa o fac si acasa! Gustul l-am nimerit, pizza a iesit exceptionala, mai trebuie sa lucrez putin la aspect, in ideea ca buclele cu branza ar trebui sa fie mai mult decat 10 in primul rand, si in al doilea rand, ele ar trebui sa fie lipite! Oricum, astazi ne-am delectat cu o pizza cu atat mai delicioasa cu cat a fost facuta de manutele mele! Haideti sa va spun ce am facut!
Pentru inceput am folosit acelasi blat pentru pizza, ca de obicei, pe care il gasiti aici! Multumesc Naina's kitchen pentru reteta de blat pentru pizza, este fenomenal!
Apoi, am inceput sa tai sunca, peperoni, ardeiul si ciupercile, am ras cascavalul si am pregatit sosul de rosii. Puteti pune peste blatul de pizza tot ce va place!



















Sosul de rosii l-am pregatit foarte simplu: am pus intr-o tigaie cu pereti inalti 2 rosii taiate bucatele mici, am adaugat busuioc, oregano, sare si putin piper si le-am lasat sa fiarba pentru 4-5 minute!



















Buuun... sa trecem la lucruri mai serioase! Intindem pe o planseta aluatul gata dospit, incercam sa ii dam o forma cat mai rotunda cu putinta si crestam marginile la fel ca in imagine:



















Aluatul este foarte pufos, de aceea se vad toate urmele mele de degete, insa nu-i bai ca le acoperim imediat!
In fiecare trapez mic rezultat punem o bucatica de cascaval si infasuram aluat de jur imprejurul cascavalului.
Ungem partea centrala a pizzei cu sosul de rosii si asezam toate celelalte ingrediente peste. In final presaram cascavalul ras.



















Batem un ou si cu ajutorul unei pensule ungem buclele cu cascaval.



















Dam pizza la cuptorul incins la 200*C pentru 15-20 minute, si dupa coacere arata cam asa:



















Si are un gust extraordinar! Aveti poze si cu sectiunea:



































S-aveti mare pofta!

3 comentarii:

  1. Wow! Saliveez :) imi place tare mult blog-ul tau,iar reteta asta e dementiala...abia astept s-o pun in practica!
    La cat mai multe retete!

    Mada,Cluj

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Mada! Si te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere