Faceți căutări pe acest blog

joi, 2 decembrie 2010

Globuri de oua in covrigi/Poached eggs, ham and bagels

Of, greu m-am decis cum sa traduc minunatia pregatita pentru micul dejun astazi... In engleza este pur si simplu Poached eggs, ham and bagels, sper ca varianta in limba romana sa va trimita cu gandul la un mic dejun delicios... bogat in proteine, numai bun pentru o zi minunata de iarna...
Pentru acest minunat mic dejun am folostit covrigii/bagels pentru care puteti gasi reteta aici.
Pentru doua portii avem nevoie de:
- 2 covrigi
- 4 oua
- 4 felii de sunca sau bacon (eu am folosit 2 felii de sunca si 2 felii de bacon)
- 8 felii de cascaval
- putin unt
Ouale le-am fiert intr-o tigaie speciala, la bain-mairie, in felul urmator: am umplut tigaia pe jumatate cu apa, am lasat apa sa ajunga la punctul de fierbere, am pus cele patru ochiuri unse cu foarte putin unt, si apoi am spart cele patru oua in fiecare ochi! Am acoperit tigaia-minune cu un capac si am lasat tigaia sa isi faca treaba pentru circa 4-5 minute. Imaginile poate sunt mai explicite :)


































Intre timp, am taiat covrigii pe jumatate si i-am pus in prajitorul de paine.



















Cand ouale sunt fierte si covrigii sunt prajiti asezam feliile de sunca peste jumatatile de covrig, si apoi asezam ouale direct din ochiurile tigaii (detasabile de altfel), si le pregatim de copt in cuptor.



















Punem feliile de cascaval peste oua...



















...si introducem tava la cuptorul preincalzit pana cand cascavalul este topit. Iata rezultatul... delicios! Acum puteti pasi cu dreptul intr-o noua zi :)













4 comentarii:

  1. Foarte interesant vasul in care ai gatit ouale !!! De unde as putea sa-mi procur si eu asa ceva ! Prepararea este dietetica !

    RăspundețiȘtergere
  2. Camelia, ai aici link-ul de unde poti comanda tigaia http://www.nextag.com/poached-egg-pan/shop-html! Site-ul este din UK, se fac livrari si in Romania, dar taxele de livrare sunt foarte mari (tripleaza pretul tigaii)!
    Asa e, ouale sunt mult mai sanatoase gatite astfel decat in clasicul ulei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am o tigaie speciala pentru oua ochiuri. Este ca o tigaie obisnuita numai ca are 4 causuri in care se fac ochiuri. Am cumparat-o mai demult, as dori sa mai cumpar una pentru cineva si nu mai gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata perfect micul tau dejun!
    Un mod minunat sa-ti incepi ziua!
    De tigaie nu mai zic... :D

    RăspundețiȘtergere