Faceți căutări pe acest blog

joi, 9 decembrie 2010

Briose "Red Velvet"

Ma bucur din plin de cartea de bucate "The Hummingbird bakery" despre care am scris intr-un post anterior, si mi-am propus sa incerc toate retetele Hummingbird! Ca tot sunt adepta brioselor, astazi am gatit unele care depasesc putin tiparele obisnuitului, arata foarte bine si sunt delicioase!
Pentru 12 briose "Red velvet" avem nevoie de:
- 60 g unt topit
- 160 g zahar
- 1 ou
- 10 g cacao
- 20 ml colorant alimentar rosu
- o lingurita de esenta de vanilie
- 120 ml smantana dulce
- 150 g faina
- o lingurita de praf de copt



















Intr-un bol batem oul, adaugam zaharul mixand in continuare, adaugam smantana dulce, cacaua...



















...colorantul alimentar, esenta de vanilie si in final faina.



















Cand faina este perfect incorporata, adaugam untul topit si amestecam bine.



















Tapetam o tava pentru briose cu hartiute pentru briose si punem cu o lingurita din compozitia obtinuta, pana cand umplem hartiutele pe trei sferturi! Se dau la cuptorul incins la 180*C pentru 18-20 minute. Se face testul scobitorii inainte de a le scoate din cuptor. Cam asa arata:



































Asta e tot ce a mai ramas din briosele mele... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu