Faceți căutări pe acest blog

luni, 27 decembrie 2010

Briose Pizza

Demult mi-am propus sa incerc aceasta reteta si uite ca in final am reusit. Si eu am o vorba: mai bine mai tarziu decat deloc. Briosele astea sunt foarte gustoase si seamana incredibil de mult la gust cu pizza. Haideti sa va prezint reteta.
Pentru douasprezece briose avem nevoie de:
- 200g faina
- 3 oua
- 100ml lapte
- 80 g unt
- 100g cascaval taiat cubulete
- 100g salam/sunca taiata cubulete
- 50g mazare
- 50g ciuperci maruntite
- o lingurita de praf de copt
- sare si piper dupa gust



















Pentru inceput batem ouale cu mixerul, adaugam laptele si faina alternand, evitand astfel formarea cocoloaselor. Apoi adaugam untul topit si racit.



















Cand am obtinut o compozitie omogena, adaugam sunca, mazarea, ciupercile, cascavalul si condimentam cu sare si piper dupa gust. Acum puteti pune si oregano sau busuioc daca doriti sa apropiati gustul brioselor de cel de pizza.



















Se amesteca bine si compozitia rezultata se imparte in forme de briose, tapetata cu hartiute pentru briose sau doar cu unt.



















Am presarat deasupra brioselor cateva bucatele de cascaval si am dat tava la cuptorul incins la 180*C pentru 20-22 minute, pana cand briosele au aratat asa:



















Le-am servit cu ketchup dulce! Pofta buna sa aveti!


2 comentarii:

  1. ador orice fel de briosa , interesanta varianta de pizza :):) ...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...revin de fiecare data cu placere pe site-ul tau....oare aceasta reteta nu o pot face si sub forma de pizza,la tava?...

    RăspundețiȘtergere