Faceți căutări pe acest blog

luni, 15 noiembrie 2010

Supa-crema de broccoli

Perfecta pentru o zi de toamna, ideala pentru cei care tin post, supa-crema de broccoli este mereu un deliciu. Si se face extrem de simplu.
Avem nevoie de:
- un buchetel de broccoli
- o ceapa de marime medie
- sare/piper (dupa gust)
- crutoane de paine
- 2 linguri de ulei



















Taiem o ceapa solzisori si o calim in 2 linguri de ulei. Cand ceapa este rumenita se adauga apa si se lasa sa dea in clocot.



















Taiem buchetelul de broccoli in bucati mai mici, putand de asemenea sa pastram si cotorul. Spalam broccoli si il punem la fiert in apa cu ceapa pentru 7-8 minute.
Dupa ce broccoli este fiert, se strecoara (pastram apa in care a fiert), se paseaza cu blenderul si apoi se toarna inapoi in oala cu apa.



















Se mai lasa pe foc pana mai da o data in clocot!
Se serveste cu crutoane. S-aveti pofta! 
                           
P.S. Asa cum am promis, multumesc celor inca o suta de fani Facebook care imi apreciaza munca! Acum sunteti 206! Doamne ajuta! :)

4 comentarii:

  1. Foarte simplu de facut! E gustoasa? Am cumparat si eu zilele trecute 2 buchete de brocoli si incerc sa fac ceva cu el. O sa fac o supa crema ca in reteta ta si eventual o quiche cu brocoli. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Just Me: Este delicioasa supica asta! Dintre toate supele creme prezente pe blog, cel mai mult cea de broccoli imi place! Cat despre quiche, iti recomand sa il incerci, super bun e! Te pup si astept sa revii cu impresii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. super gustoasa! nu m am putut abtine si am mai pus niste usturoi, chimion si nucsoara . yummy!

    RăspundețiȘtergere