Faceți căutări pe acest blog

joi, 11 noiembrie 2010

Spaghetti cu sos si chiftele (Spaghetti & meatballs)

Astazi am re-re...-revazut “Lady and the tramp”, preferatele mele din copilarie si m-a apucat o pofta nebuna de paste... dar cum sa tot gatesc si pastele? Parca am mancat si carbonara si cu sos de rosii... asa ca bunul meu prieten, mereu acolo cand am nevoie, Google, m-a dus la urmatoarea reteta: Spaghetti and meatballs (Spaghete cu chiftele si sos).
Pentru chiftelute avem nevoie de:
- 500 g carne tocata (eu am folosit carne de curcan)
- o ceapa potrivita taiata cat mai marunt posibil
- frunze de busuioc
- 50 g pesmet
- 1 ou
- 50 g de parmezan (care apropo nu apare in poza ca am uitat sa il scot din frigider la timp pentru poza:P)
- putin ulei de masline (pentru modelat chiftelele)





















Punem toate ingredientele intr-un bol si le amestecam bine cu lingura, sau puteti sa le framantati chiar cu mana.





















Modelam chiftelele cu mainile unse cu putin ulei de masline (asa se modeleaza mai usor) si le asezam intr-o tava tapetata in prealabil cu hartie de copt. Dam chiftelele la cuptor pentru 20-22 minute la 180*C sau pana cand se rumenesc bine. De asemenea, puteti praji chiftelele intr-o tigaie cu putin ulei, insa eu incerc pe cat posibil sa evit folosirea uleiului in exces.









































Intre timp, incepem sa pregatim sosul de rosii. Pentru sos avem nevoie de:
-  2 linguri de ulei de masline
-  3 catei de usturoi
-  500 g de sos de rosii
- o lingura buna de zahar 
- busuioc, oregano, sare, piper (dupa gust)





















Toate ingredientele se fierb aproximativ 5 minute, pana cand sosul incepe sa se ingroase. 





















Cand sosul este gata se pun chiftelele in sos si se servesc cu spaghete.









































Peste sos si chiftele se presara parmesan si gata, ne putem intoarce la “Lady and the tramp”, ca spaghetele le-am mancat cu o pofta de nedescris!
Sa aveti si voi pofta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu