Faceți căutări pe acest blog

vineri, 19 noiembrie 2010

Sos de rosii cu busuioc

Trebuie sa recunosc ca atunci cand inspiratia te lasa balta si timpul nu iti permite prea multe, cel mai usor este sa pui niste paste la fiert si sa faci un sos rapid! De data asta sosul este asezonat cu busuioc si trebuie sa va spun ca a fost incredibil de delicios!
Am folosit asa:
- 5-6 felii de sunca
- un morcov mic
- 500 g sos de rosii (nu pasta)
- un catel de usturoi
- Pesto de busuioc
- sare, piper
- o lingura de ulei pentru prajit
Am taiat sunca feliute si am prajit-o in putin ulei.



















Cand sunca a devenit usor rumena am adaugat morcovul ras si am mai lasat totul pe foc circa 3-4 minute.



















Apoi am adaugat sosul de rosii, pesto, usturoiul tocat si am condimentat totul cu sare si piper.



















Am lasat sosul pe foc pentru 5-7 minute, la foc mediu, pana cand s-a ingrosat putin. L-am servit cu spaghetti si parmezan, un pranz de-a dreptul apetisant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu