Faceți căutări pe acest blog

vineri, 19 noiembrie 2010

Prajitura cu ciocolata

M-a inspirat prajitura ciocolatoasa a lui Mrs. Green Foot, am urmat pasii de preparare a prajiturii pana la un anumit punct, dupa care am transformat putin rezultatul. Haideti sa va spun cum am facut.
Pentru inceput, avem nevoie de:
- 2 oua + 2 albusuri
- 100 g ciocolata cu lapte
- 100 g ciocolata alba
- 60 g de zahar
- 60 g de faina de mei
- 2 linguri de lapte
-60 g unt



















Am pus ciocolata neagra la topit impreuna cu 30 g de unt si o lingura de lapte la bain-mairie.



















Am amestecat incontinuu pana cand am obtinut o crema de consistenta unei smantani. Intr-un alt bol am batut cele doua oua (la fel ca pentru omleta) si am adaugat jumatate din cantitatea de faina si zahar.



















Am adaugat ciocolata topita peste ouale batute, amestecand in continuare pana cand crema a fost bine legata.



















Am turnat crema in formele termorezistente tapetate in prealabil cu unt.



















La fel procedam si cu ciocolata alba. O topim impreuna cu cealalta jumatate de unt si lapte la bain-mairie, dupa care o amestecam cu albusurile batute spuma, in care am adaugat zahar si faina de mei. Am turnat crema alba in forme, peste prima crema.



















Formele au fost asezate intr-o tava umpluta pe jumatate cu apa si date la cuptorul incins la 180*C pentru 15-17 minute. Dupa coacere se lasa sa se raceasca si apoi se rastoarna in farfurioare!
Rezultatul: un desert fraged la baza si incredibil de cremos la suprafata, plin cu ciocolata! Sigur va va face ziua mai frumoasa!







Un comentariu:

  1. Foarte faina varianta ta de prajitura cu ciocolata. Excelenta combinatia, o sa incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere