Faceți căutări pe acest blog

luni, 8 noiembrie 2010

Ciorba de legume cu smantana si carne

Pentru ca am fost certata ca gatesc numai dulciuri, am gatit si ceva serios de mancare, ca sa nu ne ingrasam de la atatea dulciuri :)). Mi-era pofta de o ciorbita buna cu smantana... zis si facut!
Pentru ciorba avem nevoie de cat mai multe legume, de care aveti, carne, un ou, smantana. Eu am folosit:
- morcovi
- gogosar (eu am folosit rosu si galben)
- cartofi
- ceapa
- carne de porc
- un ou
- smantana
- zeama de la o jumatate de lamaie
- ulei



















Am taiat ceapa solzisori si am calit-o alaturi de carnea taiata cubulete in putin ulei.



















Cand carnea si ceapa au inceput sa se rumeneasca am adaugat gogosarul taiat bucatele mici si apoi morcovul taiat fasii subtiri.



















Am calit toate ingredientele pentru aproximativ 4-5 minute, apoi am turnat apa (cu sare) si am lasat sa fiarba pentru 20-30 minute.



































Inainte cu 10 minute de a opri focul adaugam cartofii, pentru ca se fierb mai usor decat carnea si celelalte legume. Intr-un bol amestecam un galbenus de ou cu o lingura de smantana si zeama de la o jumatate de lamaie, amestec cu care dregem ciorba cand este fiarta.




Cand dregeti ciorba, nu uitati sa o luati de pe foc si ideal ar fi sa nu turnati tot amestecul in oala cu ciorba, ci putin cate putin, amestecand in ciorba incontinuu.



















Dupa ce dregem ciorba, o punem pe foc sa mai dea odata in clocot, dupa care adaugam patrunjel tocat. Se serveste cu paine moale, smantana si ardei iute!



















 Pofta buna!                                                                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu