Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 17 noiembrie 2010

Crispy strips

Reteta pe baza careia se prepara zilnic delicioasele bucati de pui originale KFC implineste anul acesta 70 de ani. Colonelul Sanders este cel care a descoperit combinatia de ingrediente care face din carnea de pui cel mai gustos preparat fast-food, parerea mea, in intreaga lume. De-a lungul celor 70 de ani care au trecut de cand reteta a fost pusa pe hartie de colonel si inchisa in seif, au existat multe speculatii si incercari de a o reproduce, toate finalizate cu esecuri. 
Insa, eu zic ca m-am apropiat destul de mult de gustul delicioaselor Crispy strips. Iata cum am procedat!
Avem nevoie de:
- piept de pui
- boia de ardei dulce
- chilli
- 2 catei de usturoi maruntiti
- faina
- 2 oua
- fulgi de porumb



















Pieptul de pui l-am taiat in fasii subtiri, pe care le-am condimentat cu boia de ardei dulce, chilli si usturoi si le-am pus la marinat intr-o punga cu fermoar, in frigider, pentru 4-5 ore.
Dupa marinare, puiul ar trebui sa arate cam asa...



















Am luat cu mana toate bucatelele de usturoi ramase pe fasiile de pui.
Am dat fasiile de pui prin faina,



















...apoi prin ouale batute



















...si apoi prin fulgii de porumb maruntiti.





















Am prajit puiul intr-o tigaie cu ulei si l-am scos pe un servet de hartie pentru a absorbi excesul de ulei.
Au fost delicioase, foarte asemanatoare la gust cu Crispy Strips! Colonelul Sanders ar fi mandru de mine :)!


3 comentarii:

  1. Am facut si eu :) Le am pe fb :) Delicioase !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bune la KFC, am sa fac si eu sa mananc pe saturate, multumim pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Le-as incerca la cuptor- ma gandesc ca nu se vor usca dat fiind faptul ca se tin la marinat . Revin cu rezultatul !

    RăspundețiȘtergere