Faceți căutări pe acest blog

joi, 11 noiembrie 2010

Briose cu Nutella/Nutella muffins

Copiii adora briosele de toate felurile posibile.Cu vanilie, cu ciocolata, cu fructe, caramel sau orice alta aroma, briosele sunt in topul preferintelor copiilor! Dar oare doar copiii adora briosele? Cred ca raspunsul nu poate fi decat evident... NU! Hai sa ne rasfatam azi cu o portie de briose cu Nutella.
Pentru o tava de 12 briose avem nevoie de:
- 3 oua
- 170 g zahar
- 140 g unt la temperatura camerei
- 200 g faina
- 2 lingurite de praf de copt
- esenta de vanilie
- crema de ciocolata (Finetti/Nutella)


Intr-un bol mixam untul cu zaharul pana cand devine cremos, dupa care adaugam ouale unul cate unul.


Mixam in continuare si adaugam vanilia si apoi faina in care am pus praful de copt.



Turnam amestecul de briose in tava pentru briose (aluatul ar trebui sa fie suficient cat sa umpleti 12 forme de briose) tapetata in prealabil cu hartie pentru briose, astfel incat formele sa fie 3/4 pline. Peste aluat punem o lingurita de crema de ciocolata (eu am folosit Nutella) si incercam sa acoperim cu aluat biluta de ciocolata, cu ajutorul unei scobitori.



 Se dau la cuptorul incins la 180*C pentru 18-20 minute.


Reteta este "furata" din Teo's kitchen, a suferit unele modificari, insa originalul il gasiti aici!
S-aveti pofta!

Un comentariu:

  1. Zaharul se pune inainte sau dupa oua? Eu am pus inainte, sper sa iasa :)Acum bucataresc....

    RăspundețiȘtergere