Faceți căutări pe acest blog

marți, 16 noiembrie 2010

Briose cu afine/Blueberry muffins

Reteta asta de briose este furata din patiseria Hummingbird, patiserie deschisa in Londra de catre Tarek Malouf dupa modelul american! Dar nu doar americanii si englezii se pot rasfata cu asemenea bunataturi, si noi putem, daca furam reteta si o facem ca la carte!
Asadar, avem nevoie de:
- 360 g faina
- 370 g zahar
- o lingurita de sare
- o lingurita si jumatate de praf de copt
- 375 ml lapte batut
- un ou
- o jumatate de lingurita de esenta de vanilie
- 70 g unt topit
- 250 g afine



















Intr-un bol amestecam laptele batut cu oul si vanilia.



















Adaugam zaharul ploaie mixand in continuare...



















...apoi adaugam faina cu sarea si praful de copt.



















Mixam bine, evitam formarea cocoloaselor si in final adaugam untul topit si racit.



















Cand compozitia este legata se adauga afinele si se amesteca usor cu o lingura.




















In tava pentru briose, tapetata cu hartiute pentru briose turnam compozitia pana cand hartiutele sunt pe trei sferturi pline.
Se dau la cuptorul incins la 180*C pentru 23-25 minute, sau pana cand sunt coapte (testam cu scobitoarea).



































Sa le mancati cu placere, sunt delicioase!

2 comentarii:

  1. Sunt exact briosele pe care le-am mancat in Scotia. Dintr-o serie de 12 am reusit sa gust o bucatica, restul nici nu am vazut cand au fost mancate. Tot in Scotia am mancat niste briose cu cacao si in interior cu ciocolata topita (gen Lava cake). Am tot cautat pe site-uri straine o reteta, dar nu am gasit. Poate sti tu una? Te pup, Din nou Teodora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt preferatele mele deja, simple si delicioase! Mersi inca o data pentru retele incredibil de gustoase. Pupici!

    RăspundețiȘtergere