Faceți căutări pe acest blog

marți, 9 noiembrie 2010

Batoane din cereale (Home-made)

Ideea de a face in casa batoane din cereale nu este a mea, este furata de pe o cutie de cereale, am incercat-o si a iesit...SUPER!!!
Desi se presupunea ca ar trebui sa folosesc strict fulgi de porumb cu miere (pe ambalajul acestor cereale am gasit reteta), am folosit pe langa si fulgi de orez (simpli si cu cacao).
Asadar, avem nevoie de:
- 100 g unt
- 2-3 linguri de zahar brun (depinde cat de dulci vreti sa fie batoanele)
- 2 linguri de miere de albine
- doua cani de cereale (fulgi de porumb si orez)



















Topim untul, adaugam zaharul si mierea si lasam amestecul pe foc pana da in clocot, dupa care adaugam cerealele.





















Turnam amestecul intr-o tava tapetata cu hartie de copt si il nivelam bine cu ajutorul unei spatule sau cutit.



















Dam tava la cuptorul preincalzit la 160*Celsius pentru 14 minute.



















Dupa coacere, lasam amestecul sa se raceasca si apoi taiem batoanele cu un cutit.



















Optional, puteti topi ciocolata alba si unge partea inferioara a batoanelor.





















Pofta buna!

                                                                                                             

Un comentariu:

  1. Au iesit suuper! :x

    Multumesc pentru retetele delicioase postate! Si imaginile imi sunt de mare ajutor!

    RăspundețiȘtergere