Faceți căutări pe acest blog

vineri, 29 octombrie 2010

Retete pentru Halloween - Fursecuri Halloween

Pentru aluatul de fursecuri avem nevoie de:
- 200g unt
- 3 linguri de miere
- 50 grame zahar
- 3-4 linguri de suc de lamaie
- o lingurita praf de copt
- 50 ml apa minerala
- esenta de vanilie
- o lingura si jumatate de scortisoara
- o lingura coaja rasa de lamaie sau portocala (dupa gust)
- aproximativ 300 g faina


















Intr-un bol se amesteca bine untul cu zaharul.



















Se adauga aromele: esenta de vanilie, portocala/lamaia rasa, scortisoara si mierea si se amesteca in continuare cu mixerul.



















Adaugam apa minerala si faina (in care am pus praful de copt) si amestecam bine pana cand se leaga compozitia.



















Punem aluatul pe o planseta pe care am presarat faina si il framantam putin cu mana. Cu ajutorul sucitorului intindem o foaie cu grosimea de 3-4 mm pe care o decupam cu ajutorul formelor pentru fursecuri.



















































Se tapeteaza o tava cu hartie de copt, se aseaza fursecurile cu grija in tava si se dau la copt pentru aproximativ 8-10 minute in cuptorul preincalzit la 180*C.



































Se orneaza cu icing (vedeti aici cum se procedeaza) dupa cum doriti! Fiti creativi, lasati imaginatia sa conduca manutele dibace!

















































6 comentarii:

  1. Ce misto au iesit!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. astazi fac si eu, sper sa`mi iasa bune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor, sa ne arati cum ti-au iesit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte "inspaimantatoare"-s fursecurile ;-))) De unde ai formele, te rog? Merci!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Liana, formele pentru fursecuri le-am cumparat din Anglia! Din pacate la noi nu am vazut inca, sper totusi sa apara si in magazinele romanesti diverse produse pentru copt! N-am prea fost de folos... pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. nuuuuuuuuuuu... nu au aparut... de cand tot caut :(
    Superbe !

    RăspundețiȘtergere